CERDIK PANDAI MENGINTAI BLOG ✿ ASSALAMUALAIKUM . PRAY FOR ME TO BE ONE OF THE BRILLIANT ENGINEER . THANKS FOR READING MY BABBLER . LOVE U ALL ✿

Friday 4 November 2011

: saat dinanti telah tiba :



NOVEMBER kembali : bulan yg paling dinantikan

alhamdulillah : holiday time suda ^_____^ panjang lebaq cenyum 

mau nya dak seminggu dok penin ngn mid term kt UniMAP . .  dah stat cuti tobat syokkkk weh !!

cuti aku dpt 10 hari : hahaha : ampa dpt cuti lama mcm aku dak ? heee .. jgn jeles naih cek cuti lama . . ngeee

harihari cuti dipenuhi ngn asgmen yg dok beratoq dh ikot turn depa . . tkpa slow2 laa "sayang2kuh" nnti aku layan ampa sume naih ;-)

paling tk sabaq skali cuti ne nk alek kmpg raya haji t jumpa sedaramara kt kulim . . wahhhh besh nyaaa . . I LIKE !! dh lama kowt ta alek sana last time raya posa retu jela . . kali ne aku akan pastikan aku jmpa owg hat paling aku RINDU = sikekasehaty . . love you

syabil
sibudaksomel
sangatMANJA
: sayasangatsayangkandia :

..................................................................................................................

SALAM AIDILADHA kpd semua ^^,


saat berderai jatuh titisan airmata suci IBRAHIM
melihat keteguhan iman anaknya ISMAIL
dikala itulah bermulanya sejarah agung
"ERTI SEBUAH PENGORBANAN"



0 00 give BIG HUG to myra ღ: