CERDIK PANDAI MENGINTAI BLOG ✿ ASSALAMUALAIKUM . PRAY FOR ME TO BE ONE OF THE BRILLIANT ENGINEER . THANKS FOR READING MY BABBLER . LOVE U ALL ✿

Thursday 1 December 2011

| happybirthday to me |


29 NOVEMBER 2011

selamat hari bahagia temanteman
stiap taon mst kita dok tunggu an hari hat paling kita tak sabaq skali
mau nya dak - ada yg dh plan awai2 nk celebs besarbesaran ada yg buat jamuan mkn besaqbesaq kt umah tk pown buat kt hotel teruih
tp aku dak laa - tk pena pown buat besaqbesaq lagutuh aih
stakat kecikkecik adala jugak
haaa apakah itu ? -- sudah semestinya BIRTHDAY -- kan kan kan 

awaiawai lg ma & ayah dh kata " kak dh besaq dh ne ,, bila nk berubah jd baek " - hehe awatnya kak tk baek kaa slama ne [ dak aih hat neh persoalan ibubapa kpd anak sulongnya spya anaknya menjadi seorang yg lebih baik ~ insyaALLAH ~ ]



hat atas neh mlm 28/11 - p pizzahut beli utk makanmakan kt uma - syiokkk ! tenkiu mama banja kami <3 loveyou <3

29/11/11 = 930 pagi -- boypren2 aku hat sejak skolah lg depa mai buat surprise dh bwk p tmpt hat CUN nya . kami p lepak ctu sambil kacu uncle2 dok jogging . HAHAH ! dimanakah ? tak laen tak bukan = TAMAN RIMBA aloqstaq = hehee : aku pown tatao cmna dpt idea nk p tmpt tuh time owg suma jog kami dok melantak -- janji HAPPY kan ^___^


|| my BFF : norzahirah [z] - we r november girls - sayang ang slamanya z !!


kek coklat + polkadot apom + spageti = drp BF aku FIZA - tenkiu yunk ;-]


lama kita tak bgambaq mcm ne kn -- tq kpd "uncle jogging" yg merelakan diri amek gambaq kami - tenkiu ampa sayang ampa :D

TENGAHARI 29/11 = incikCHENTA aku bnja mkn plak dh - mmg seharian gemok laa laguni . tenkiu incikchenta di atas menda bulat pink + choc oreo + munga merah <3



| yummyy sedappp |



MALAM 29/11 = habes clas smlm kononnya awec2 aku neh cikSITI , sysNISA ajak p mkn jagung bakaq laa apa la kt kola perlis - rupanyaa depa dok plan dh - KEZUTAN !

:::: tadaaa ::::
mmg romantik gilaa tmpt neh
seronok ooo

!!! SUKA SUKA SUKA :DDDD


mmg sodapp tiramisu cake + nametag myrapinky . heee


hat ne laa girlpren2 ksygn aku kt unimap - mmuahx :-* 


rupanya si DIA jgk telah mem"plan"kn menda ne - HAHAH - guaterkenabeb :D

pelakonpelakon hebat mlm tuh :

1. farahanis
2. sys NISA
3. cik CT
4. atiqah kuyun + incikBF dia
5. myINCIKchenta

# seyes tharu gilaa ampa buat smua neh utk aku . hee . btw aku sgt HAPPY 29/11/11 sbb aku rasa mcm sbenaqnya aku tk 'alone' pown kt unimap ne . ada depa2 ne hat syg aku stiasa ada ngn aku . tima kaseh sayangsayang . sumpahwehh sbb tuh aku syg ampa ketatketat . friendsforever #

#myrapinkysudah22tahun#

# mcm.diari.dah.pown #

0 00 give BIG HUG to myra ღ: