CERDIK PANDAI MENGINTAI BLOG ✿ ASSALAMUALAIKUM . PRAY FOR ME TO BE ONE OF THE BRILLIANT ENGINEER . THANKS FOR READING MY BABBLER . LOVE U ALL ✿

Thursday 9 February 2012

Contest Aku dan Quote : Sahabat Vs Cinta

Oke contest ni sangat berfaedah bagi myra - peewwiittt ayat bahasa melayu kachak gitu (◕‿-)
Tak percaya ?? Haa jum terjah contest --> Aku dan Quote


Surat Rasmi Contest Aku dan Quote : Sahabat Vs Cinta

Kepada || Nia Lidia dan Kamil Kahar

Perkara || Menyertai " Contest Aku dan Quote "

Tema || Cinta

My own quote || Friends, enemy, wealth, pride and other things in the world may change us !! BUT there are one thing that cannot change us which is , we start and end with family LOVE


LOVE brings a wonderful hppiness in our life . LOVE is a many splendid thing that lifts us up where we belong . All we need is LOVE

Jawapan

1. Gambar seperti yang dilampirkan di bawah .



2.   Saya memilih "quote" di atas sebab ia merupakan satu kata-kata yang sangat tersirat maksudnya . Cinta ada pelbagai jenis . Cinta terhadap Illahi , cinta terhadap kawan , cinta terhadap pasangan dan lain-lain . Tetapi walau apa pown yang berlaku dan tertulis di muka bumi ini sudah semestinya kasih sayang terhadap keluarga adalah benda yang tidak dapat dipisahkan dalam diri individu serta ia merupakan perkara yang paling berharga dan tak ternilai . 

3.   Quote ditujukan kepada insan-insan yang paling saya sayang dan tidak boleh hidup tanpa mereka . 

4.   Pandangan saya tentang cinta sejati adalah rasa cinta yang diberikan/digambarkan/dilafazkan/ditunjukkan kepada anda oleh seseorang (lelaki/perempuan), oleh keluarga , oleh sahabat yang tahu segalanya tentang diri anda dan dia masih boleh mencintai dan menyayangi anda dalam apa jua keadaan .

Daripada || Myrapinky Michiko


❀ TQ si kachak NL dan si chantek KAMIL yang buat contest ne ❀
❀ JOM ramai ramai support contest diorang ❀

❀ si gojes yang ditag || lyanakamal +  gadissukamenaip  ❀

❀ gudluck untuk semua yang join !! PICIT SINI  & SINI huny ❀

1 00 give BIG HUG to myra ღ:

alonso.apoyar said...

ty tag pretty! jari dah nari nari dah ni nak menaip utk contest ni.wengweng, hhehe ;)