CERDIK PANDAI MENGINTAI BLOG ✿ ASSALAMUALAIKUM . PRAY FOR ME TO BE ONE OF THE BRILLIANT ENGINEER . THANKS FOR READING MY BABBLER . LOVE U ALL ✿

Thursday, 23 February 2012

Nak Kempiskan Perut? Di sini Jawapannya



Hye ladies ..

Oke ladies laa kan sebab entry ni rasanya perempuan yang lebih taksub kalau hal-hal berkaitan penjagaan badan ni kan . Tapi lelaki pown ada jugak iyee dak . hehee . Kadang-kadang lelaki lagi laa mementingkan penjagaan stamina badan mereka tuh . Wahhh sebelum panjang lebar intro ne lebih baik ---> STOP .

Ringkas & mudah || Cara untuk kempiskan perut

 Joging 30 minit sekali  dalam seminggu lakukan sebanyak tiga kali paling kurang. 
❤ Kurangkan pengambilan gula anda dalam sehari. 
❤ Lebihkan memakan sayur-sayuran dan juga buah-buhan.
❤ Lebihkan untuk meminum susu tanpa lemak berbanding susu biasa.
❤ Makan 3 jam sebelum anda tidur. Elakkan makan kemudian tidur.
Makan sebelum mandi. Jangan lepas makan terus pergi mandi.
Makan banyak kali dalam kuantiti sedikit lebih baik daripada makan dalam kuantiti banyak dalam sekali sesi.
❤ Minum 6 hingga 8 gelas air sehari. Dapat membantu dalam proses pencernaan. Jangan percaya dengan mitos minum banyak air, perut kembung dan akan menyebabkan boroi…hehe
❤ Bersederhana dalam mengawal diet makanan anda, mungkin anda boleh makan makanan kesukaan anda sekali dalam 2 minggu. 
❤ Paling penting gunalah losyen MUSTAJAB DUNIA HERBS pati halia. Sangat berkesan boleh digunakan pada bila-bila masa (◕‿-)


* myra memang tak boleh hidup kalau takda losyen ni - heee - SELAMAT MENCUBA *

5 00 give BIG HUG to myra ღ:

Iffika | Ruslan said...

haha kak myra pun guna losyen ni ke ? menjadi ke ?

myrapinky michiko said...

@Iffika | Ruslanyela dear . sangat best tao guna . try laa ;-)

Faza said...

nk sapu kat lengan :P

ainulaqma said...

kite pakai losyen jugak :) n minum d'apple. sgt berkesan!! :)

jln2 sini sambil jemput join my GA :) http://diagonallife.blogspot.com/2012/02/awesome-ga-by-sweetyb

ainulaqma said...

jln2 sini sambil jemput join my GA :) http://diagonallife.blogspot.com/2012/02/awesome-ga-by-sweetyb